Národní Výstava v Ostravě 2009

22.05.2010 22:18

Poprvé jsme s paničkou vyrazili na výstavu, která se konala v našem bydlišti v Ostravě- každý rok tady bývá Národní výstava, tak jsme chtěli vyzkoušet, jak nám to půjde.

Poprvé jsme byli trochu nervozní, jak nám to půjde, ale nakonec to dopadlo velmi dobře. Nastoupili jsme do kruhu, trochu jsme běhali, já to měl sem i trochu s hopsáním, no nesmíte se divit porpvé je poprvé. Panu rozhodčímu jsem se velmi líbil, prý jsem veselý, aktivní pejsek. Panička v tom také ještě moc neuměla chodit, tak trochu zápasila s předváděcím vodítkem. Měli jsme sebou i podporu tet, které se na mě přišli podívat a udělali mi pár fotek a nějaké to video. Panička byla úplně u vytržení, když jsme postoupili dále a ještě více nevěřícně, že jsme získali ocenění CAJC.